3e dag op Saparua

14 juli 2015 - Saparua, Indonesië

Vandaag willen we naar de andere kant van het eiland; het noordwesten. Daar is het plaatsje Kulor met een wit strand: Ume putih. Er wordt weer door Ena vervoer geregeld en dit keer is het een pete pete (zo'n ienie minie busje). Het heeft echter de nacht behoorlijk geregend en ook nu ziet het er bewolkt uit. Toch besluiten we te gaan want we hebben zin om te zwemmen. De rit duurt nogal lang doordat er in de weg veel gaten zitten. Tussendoor zijn we nog naar een internetlokaaltje geweest. Het kost geen fluit, maar dan heb je ook de snelheid van ons internet van 10 jaar geleden. Alleen het hoognodige doen dus!
Uiteindelijk bij de plek aangekomen vinden we inderdaad een wit strandje maar het is een smalle strook vanwege vloed. Maakt niet uit, gewoon gaan! In ons busje rijden 3 jongens mee, en Ena, en zij blijven ook de hele tijd erbij.  Wij dachten dat ze meeliftten en ergens onderweg uitstapten. Maar dat was dus niet zo. Na een halfuurtje begon het weer te regenen dus zijn we huiswaarts gegaan. De lunch stond alweer voor ons klaar, heerlijk!!

1. Ingrid:
    15 juli 2015
    De snelheid van het internet mag dan wel eens traag zijn maar toch valt het mij mee dat je toch dagelijks een reisverslag kan posten. Bijzonder toch wel, internet is overal. Enneh, het blijft leuk om te lezen wat jullie allemaal doen.