Chill, chill, chill...

25 juli 2015 - Candidasa, Indonesië

Lekker hoor: heerlijk genieten van zon, zee, zwembad, eten, lezen, niets doen... Echt een heerlijk huis met alle gemakken voorzien. Eergisteren hebben we een trip met de boot gemaakt naar Padang bai, een havenstadje. De baai waaraan het ligt is met zijn fijne zand en turqoise water volgens velen de mooiste van Bali (zeggen ze dat niet allemaal, hihi). Hier nog geen grote hotels en uitgaansleven maar een domein van reizigers met veel tijd maar weinig geld. We hebben daar gesnorkeld. Prachtige koraalriffen en vissen. Erg gaaf om te doen! Helaas hebben we geen onderwatercamera mee, anders hadden we wat foto's kunnen posten.

Gisteren... ziekenboeg. Samen naar de dokter met Yanti en haar man. Haar man werd opgetrommeld want dan konden we beiden achter op de scooter. Wat blijkt; de dokter zit hier nog geen 300 meter vandaan, haha! We hebben goede antibiotica gekregen en we voelen ons vandaag alweer stukken beter gelukkig!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Yvonne:
    25 juli 2015
    Ziet er weer prachtig uit.Wat vervelend dat jullie ziek waren allemaal??? Een bacterie opgelopen? Hoop dat jullie al een stuk beter zijn nog 1 week lekker genieten.Ben benieuwd naar al de verhalen en foto,s die jullie alsnog te vertellen hebben.Dikke kus xxx
  2. Ingrid:
    26 juli 2015
    Ach jee, ziek. Dat is niet zo fijn. Dan is het toch maar goed dat je lekker rustig aan kan doen. Sterkte en hopelijk gauw weer beter om weer op pad te kunnen.